Monday, 17 October 2011

My New Blog

Assalammualaikum w.b.t


Tiada pilihan lain melainkan aku membuat semula sebuah blog baru. Barangkali blog ini lebih matang dari blog nurunnadia.blogspot.com sebelum ini. Inilah orang kata, "Terlajak perahu boleh diundur, terlajak perbuatan, inilah akibatnya". Aku dengan tanpa fikir panjang telah delete blog tersebut bila mana emosi sedih melanda diri sebelum ni. Permanently delete. Bila dah delete, rasa macam menyesal pulak. Walaupun aku ni bukanlah penulis blog yang tegar menulis setiap hari, tapi rasa sayang juga dengan kenangan-kenangan yang aku dah coretkan sebelum ni. Benda dah jadi kan.Tak perlulah dikesalkan lagi. Kata nak mulakan hidup baru selepas kesedihan pemergian Najla. So, blog pun kenalah baru. Aku harap, dengan azam baru, hidup baru, blog baru, segalanya akan merubah hidup aku ke arah yang lebih baik. Dan harapannya, agar blog baru ini akan terisi dengan penulisan yang lebih matang dan bernas. Insya-Allah.


Banyak yang ingin aku kongsikan dalam blog baru ini agar sedikit sebanyak dapat menjadi rujukan. Dari saat penantian selama setahun untuk conceive, saat mengandungkan Najla, saat melahirkannya dan saat-saat aku kehilangannya.  Mungkin part terakhir tu aku akan ambil masa untuk tulis sebab aku masih belum kuat untuk itu.


Semoga Allah s.w.t sentiasa memberi ilham untuk aku terus menulis. Amin.

No comments:

Post a Comment

Click! Click! Click!