Monday, 24 June 2013

Tudung Labuh T-Cardin Lerang 60" (Clearance Stock)

Assalammualaikum w.b.t


Alhamdulillah, saya dapat tudung kegemaran saya ini lebih kurang 2 minggu lepas. Tujuan saya beli asalnya untuk saya pakai sendiri. Dan kemudian saya terfikir untuk berkongsi jualan dengan sesiapa yang mencari tudung labuh berkain cotton jenama T-Cardin yang sangat mudah dibentuk. Sangat selesa bila dipakai. Design Tudung T-Cardin lebih kurang Tudung Akel tapi Tudung T-Cardin adalah jenis kain cotton dan lebih mudah dibentuk berbanding Tudung Akel. Tudung T-Cardin tidak jarang.




Kod Tudung dan Warna Tudung (dari atas ke bawah)

T01: Light Green - (SOLD)
T02: Pearl - (SOLD)
T03: Cream - (SOLD)
T04: Light brown - (SOLD)
T05: Dark brown 
T06: Light grey
T07: Dark grey - (SOLD)
T08: Black - (SOLD)
T09: Blue - (SOLD)
T10: Dark blue - (SOLD)
T11: Light purple - (SOLD)
T12: Purple - (SOLD)
T13: Light pink - (SOLD)
T14: Pink - (SOLD)

Tukar arrangement pula.
Ni tudung T-Cardin yang sama macam gambar pertama.


Kod Tudung dan Warna Tudung (dari kanan ke kiri)


T01: Light Green - (SOLD)
T02: Pearl - (SOLD)
T03: Cream - (SOLD)
T04: Light brown - (SOLD)
T05: Dark brown 
T06: Light grey
T07: Dark grey - (SOLD)
T08: Black - (SOLD)
T09: Blue - (SOLD)
T10: Dark blue - (SOLD)
T11: Light purple - (SOLD)
T12: Purple - (SOLD)
T13: Light pink - (SOLD)
T14: Pink - (SOLD)

Harga:

Sehelai: RM20
Postage: RM6
Beli 4 helai dan ke atas: Free postage


Sesiapa yang berminat untuk membuat tempahan, boleh email saya di nurunnadiamasrom@gmail.com.

Segala pertanyaan boleh diajukan ke email saya. Terima kasih.

6 comments:

  1. warna hitam dah takde stock lg ke??

    ReplyDelete
  2. ade stock lagi ke skrg?

    ReplyDelete
  3. Tolonglah restock lagi~~~

    ReplyDelete
  4. Ok in shaa Allah nnt sy cuba restock

    ReplyDelete

Click! Click! Click!